RE: HW nároky na firewall

Dejma dejma na volny.cz
Pátek Únor 25 21:21:38 CET 2005

> Tak uz jsem konecne na netu:
>
> Ma otazka znela jestli mi ten hw staci, ne co je firewall apod.
Tvůj HW to v pohode zvladne, cokoliv mmx nad 200 s  RAM64MB a více - ověřeno
distribuci mandrake network firewall 8.2 jádro 2.4
Např.

> Další ma otazka je: je vhodne dat do dmz webserver na kterem bezi samba,
> kde
> mají uzivatele svůj web?

Ano, do dmz je vhodné dávat www,mail,ftp,a pod. servery

> Ano/ne
> Vyhody/nevyhody
Výhody:
každý stroj je optimalizovaný na službu, kterou provádí, např. návaly dotazu
sql nekoliduji na jednom CPU se spamassasinem a postfixem.
Podud je potencionálni bepecnostni problem ve ftp serveru, neziska utocnik
tak jednoduse pristup treba k samba serveru s podnikovym skladovym systemem

nevyhody:
trochy vice prace
finance na HW
rychla zastupitelnost stroje v případě umrtí HW, npř¨

atd atd, přemýšlej

cau dejma