TeamSpeak + Esound

Josef Smidrkal josef.smidrkal na mensa.cz
Pátek Únor 25 22:49:47 CET 2005

Dobrý den,

nainstaloval jsem TeamSpeak klienta a nemůžu ho donutit, aby používal
esd. Pokud ho spustím

	josef na stanice:~$ esddsp -v TeamSpeak

tak když neběží jiná aplikace (např xmms s Esd pluginem) streamující do
Esoundu, TeamSpeak začne používat přímo /dev/dsp (OSS, resp ALSA OSS),
případně mu úplně vypadne zvuk.
Když zapnu přehrávání v Xmms, TeamSpeak sice bude používat Esound, ale
funguje jen "výstup". Mikrofon je pak hluchý (jen pro TeamSpeak).
Pokud běží TeamSpeak samotný, je všechno v pořádku (akorát nemůžu
pouštět audio/video).
Mohl by mi prosím někdo poradit, jak přinutit TeamSpeak k použití Esd
pouze pro výstup (rád poslouchám muziku i když telefonuju) a pro vstup
použít klasický /dev/dsp?

Díky.
Šmidrkal