samsung clp 500 network a CUPS

Dusan Zatkovsky zatkovsky na printsoft.cz
Pondělí Únor 28 10:23:54 CET 2005

Zdravim.

Trapim sa s CUPS a $subj tlaciarnou. Mam ju s network modulom. Print z windows
v pohode, printer pocuva na porte 4100. Pod linuxom mam ale problem dany
printer rozbehat.

1.	cups originalne nema na nu driver
2.	web vyrobcu obsahuje nejaky tar.gz rozbehaneho cupsu, z ktoreho som
	vytiahol .ppc subory, ale u nich je uvedene len clp-500 a nie 500N, takze
	to asi budu len usb/parallel drivery
3.	skusil som vsetky samsung drivery, co pre cups mam (1 original, 2 ppc od
	vyrobcu), ako device som skusal socket:/./ip.addr, jetdirect, lpd, ale
	ciel som nedosiahol. Pri pouziti jetdirect-u printer vydaval zvuky, ako ked
	sa pripravuje na print, ale nic z neho nevyliezlo.

Ma niekto danu tlaciaren rozbehanu pod linuxom? Pripadne nejake info, ktorym
smerom sa vybrat.

Google zatial poradil len printer pripojeny cez PP/USB, co mi zrovna moc
nepomohlo.

Dik za akekolvek info.

--

Sincerely,