Ubuntu linux - server

Josef Smidrkal josef.smidrkal na mensa.cz
Pondělí Únor 28 22:44:12 CET 2005

Jaroslav Prodelal píše v Po 28. 02. 2005 v 02:05 +0100:
> Dobry den,
>
>     premyslim o tom, ze bych misto Debianu na serveru spustil Ubuntu
> Linux. Rad bych se jen zeptal, zda nekdo nezna duvod, proc bych to nemel
> udelat, resp. zda je to vhodna nahrada za konzervativni Debian.
>
>     Dekuji!
>
> --ogee
>
> PS: Nic proti Debianu, prave proto premyslim o Ubuntu. Vypada celkem
> slibne, ale nemam s ni zadne zkusenosti. Premyslel jsem samozrejme i o
> jinych distribucich, ale tak nejak proste tihnu k tomu Debianu. ;-)

Ubuntu úspěšně používám na Desktopech. Při instalaci Ubuntu však nemáte
možnost výběru balíčků/skupin programů. Nainstaluje se vám automaticky
kompletní grafický workstation. Pokud vám tedy na serveru nebudou vadit
věci jako X, Gnome, OpenOffice.org a další, je Ubuntu dobrou volbou...