technicky dotaz na GPL kicenci - ako to teda je

Pondělí Únor 28 12:56:43 CET 2005

On Mon, 28 Feb 2005, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> 	Přesně toto jsem tvrdil minulý týden a mnoha, mnoha argumenty jsem
> byl přesvědčován, že se mýlím, že není možno právně čistě vytvořit ten
> wrapper aby nemusel být GNU GPL a pokud je GNU GPL on, tak tato licence musí
> být dodržena i u mého driveru...

Pokud je zde kauzalni posloupnost jadro -> wrapper -> driver, pak to asi
plati. Mozna by to slo obejit tou dualni licenci, co zminil Honza, ale
nevim, nevim.

Pokud mate nejdriv driver ci jiny kod, ktery bude fungovat i bez Linuxu,
a pak k nemu dodelate wrapper, aby sel zprovoznit i v Linuxu, pak je to
vyznamne odlisna situace.