technicky dotaz na GPL kicenci - ako to teda je

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Pondělí Únor 28 14:01:12 CET 2005

Dne po 28. února 2005 13:25 Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek napsal(a):
> 	Binárka = driver, jak ho dostanu do Linux kernelu aniž bych volal
> kernelové funkce/služby? Zastánci fanatického přístupu a určitého výklad
> odvozeného díla tvrdí, že to nelze udělat jinak než odvozenou prací... -
> nesouhlasím a připadá mi to absurdní...

Souhlasím, taky mi to přijde absurdní.

Nicméně, ta debata se nám rozštěpila od původního dotazu, který se týkal
embedded zařízení s linuxem inside až k tomu, jestli jaderný modul musí být
GPL nebo ne.

Ctirad