technicky dotaz na GPL kicenci - ako to teda je

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pondělí Únor 28 15:43:05 CET 2005

Martin `MJ' Mares <mailto:mj na ucw.cz> wrote:
> ceho ze to vlastne je priklad. Ceho by mel byt X server odvozenym
> dilem?

	X server není klasický userspace program, on dokonce nekomunikuje
pouze přes syscally, protože jinak by byl nepochybně nikoli akcelerovaný,
ale hlemýždí => z technického hlediska je nabíledni, že musí "komunikovat" s
kernelem na podstatně nižší úrovni aby dosahoval deklarovaných vlastností...
- a z předchozí debaty by tedy měl být označen za odvozené dílo...

> Dukazy?

	Víte moc dobře, jak je obtížné něco takového prokazovat... (a pokud
se ptáte mne osobně - ano, o jednom takovém případu vím okolo roku 1996-7,
dokázat ho nemohu a nedělám si iluze o tom, že dnes bychom na tyto případy
nenarazili, bohužel jsou v podstatě nedokázatelné s ohledem na jiné uzavřené
smlouvy - třeba "NDA" na přístup k datům v rámci servisu...)