technicky dotaz na GPL kicenci - ako to teda je

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Pondělí Únor 28 16:14:40 CET 2005

Dne po 28. února 2005 14:53 Pavel Janoušek napsal(a):
> 	Nemaje Matroxe se táži - ten OSS driver využívá kompletní škálu možností
> dotyčného HW nebo to de-facto degraduje na VESA 2.0 zařízení + pár
> urychlených operací BitBlt, block copy apod.?

Tady si musím taky přisadit.  Jsem dlouholetým spokojeným uživatelem Matrox
G400 DH a nikdy jsem nepoužíval nic jiného než opensource drivery.  3D
využívám minimálně, nicméně můžu říct, že hry pod wine běhají stejně nebo
dokonce rychleji, než pod w98 na témže stroji. Chodí dualhead a TV out i když
k tomu mám jisté výhrady, které se ale netýkají spíš těch, co to píšou (a
dodnes to nebyli schopní fixnout na jádru 2.6).

Bohužel dnes smutně koukám na nové desky co už nemají AGP, takže se s kartou
brzo budu muset rozloučit :(

Ctirad