Apache - kodova stranka

Peter Cernoch pcernoch na volny.cz
Neděle Leden 2 13:21:09 CET 2005

Moc se v techto vecech nevyznam, ale prednedavnem jsem
zacal experimentovat s apachem (v2) a jestli si dobre
vzpominam, tak dokud jsem v 'httpd.conf' nezakomentoval
'AddDefaultCharset' tak mi prohlizec spatne zobrazoval
i dokumenty ktere v sobe meli kodovani uvedeno, tedy
napr. zpusobem

Nemelo by nahodou platit ze kdyz nejakemu dokumentu
kodovani nastavim, tak by to mel prohlizec akceptovat
a v konfiguraci standartne nastavene kodovani pouzit
jen kdyz nejake jine neni uvedene?

Nic jineho jsem totiz nemenil a po teto jedine
zmene se dokumenty v cp1250 i iso8859-2 zobrazuji spravne.

Mozna je to tim ze jsem apache pouzil poprve v zivote
ale pripada mi to ponekud zmatene a nelogicke.