Mandrake 10.1 v Liberci?

Tomáš Němec borg.dax na quick.cz
Neděle Leden 2 21:23:04 CET 2005

František Šidák píše v Ne 02. 01. 2005 v 19:48 +0000:
		Zdravím,
taky máte dvě možnosti, jít do knihy a koupit si MDK10.1 manuál
+ 2 DVD s MDK10.1 za přibližně 499,-Kč.

Nebo si koupit časopis Linux+DVD poslední vydání, které obsahuje
DVD MDK10.1 Official , a bonus Aurox 10.1 na druhém DVD.
Kdyby jste si koupil minulý Linux+DVD, tak tam byl kompletní Contrib pro
MDK10.1 Official.

> Namáte někdo z Liberce Mandrake 10.1 na DVD. Svěřil jsem stáhnutí Kbearu,
> stáhnul 2GB a noknec to nějak podělal :(

                                Hezký den
                                           Tomáš Němec
--
Silver MandrakeClub Member