Mandrake 10.1 v Liberci?

Tigerishclaw G-mail tigerishclaw na gmail.com
Pondělí Leden 3 12:33:27 CET 2005

Také mě to zajímalo. Díky za info, ani jsem netušil, že už je venku
nové číslo Linux+ a s takovou parádní přílohou, i když minule
Aurox10.0 mě moc neoslovil (oproti 9.4 alespoň fungoval), tak tento si
vyzkouším na nějaké volné partišně
Stejně se mi zdá, že se Linux+ od té doby co zkrachoval místní
vydavatel a chodí to z Polska mnohem zlepšil (formát, články). A i
cenově je v porovnání s LinuxExpress na tom líp. O 30,-Kč  dražší, ale
2xDVD oproti jednomu CD. Navíc tento si mohu na stánku prolistovat a
LinuxExpress je ve fólii.