Z Linuxu do Win

Petr Pokorný pitju na seznam.cz
Pondělí Leden 3 23:36:32 CET 2005

František Šidák wrote:

>Ještě jeden dotaz. Mám na svém PC Windows XP (který hodlám pstupem času
>zrušit ;) a Mandrake. Z Linuxu ale můžu windowsovský oddíl (NTFS) jen číst.
>Jde někde něco nastavit tak, abych mohl do oddílu windows i zapisovat?
>
>Díky moc, Fanda

Myslim, ze by jsi musel znovu kompilovat jadro, ale zapisovani na NTFS
je v jadrech rady 2.4.xx oznaceno jako EXPERIMENTAL s upozornenim na
moznost poskozeni filesystemu. (jak je to u 2.6.xx netusim) Sam jsem to
bohuzel jeste nezkousel.
Nekdo to resi tak ze si udela dalsi partition s FAT32 a na ni jsou data
pristupna z obou systemu.
Taky jsem nekde videl jakousi zachranou minidistribuci s jadrem, ktere
ten zapis melo zapnute, tak treba to nebude tak riskantni :-) - na jmeno
si bohuzel ted nevzpomenu, ale muzes zkusit hledat na http://distrowatch.com

Tak prijemne experimentovani.

Pitju