Zase problém s APIC

Petr Šobáň soban na soban.cz
Úterý Leden 4 09:48:38 CET 2005

Dejma napsal(a):
> Díky za pomoc,

> Zkoušel jsem, nolapic spolehlivě zařídí výtuh systému při bůtování a to
> konkrétně:
> kernel: Calibrating delay loop... (kurzor bliká - nic nepočítá)

> BIOS klasický Award Aopen, klasika, naloudoval jsem defaultní hodnoty, co se
> sekce Advanced BIOS features týče, nenašel jsem nic, co by naznačovalo
> cokoliv s APIC. Ještě ho upgrádnu a dám echo.

Pokud v biosu není tak je v biosu zakázán (výrobci ho zakazují z důvodu že
nechcou testovat stabilitu) a potom nevím proč ho chce jádro používat.

Takže přeložit jádro bez podpory APIC (vůbec to tam nedat).

Případně použít bios kde jde APIC povolit a vyskoušet.

(PS. Taky jsem musel upravit bios aby šel povolit APIC ovšem neviděl jsem v tom
nic co bych musel mít takže jsem tam vrátil původní bios a APIC nepoužívám)

|    ICQ    179223500                    |