RE: Zase problém s APIC

Dejma dejma na volny.cz
Úterý Leden 4 15:44:15 CET 2005

Takže poslední upgrade BIOSu nepomohl, parametry pro jádro (noapic nolapic)
a jejich kombinace nemá valný význam.

Stáhl jsem si zdrojáky pro mé jádro,
make xconfig plakal, scházela mu jakási QT nevím coto, každopádně
make menukonfig byl OK.
Vypnul jsem pouze:
Processor type->Local APIC (vypnuto) + SAVE
NIC JINÉHO JSEM NEDĚLAL!
make dep
make clean
make bzImage
make modules
make modules_install
bzImage -> do /boot
System.map -> do /boot

Lilo nový boot "testik"

Jupí :) vše proběhlo v pořádku systém nabůtoval jak měl, messages jsou čistý

Jenže, jak je z textu výše patrné - vůbec nevím jestli to je korektní
postup.
Jak poznám, s jakými parametry jsem měl kompilované jadro od výrobce MDK a
jak jsem to spáchal já?

Chtěl bych nějaký texťák či něco podobného, porovnám dvě verze před a po a
na řádku třeba 225 bude rozdíl v APIC ON ,a APIC OFF, to by mě uspokojilo,
že jsem neudělal nějakou botu, čistý messages jsou sice fajn, jenom nevím,
jestli jsem nevytloukl klín klínem.

Díky za případné info