Tlac cez Windows XP server

Radovan Garabik garabik na kassiopeia.juls.savba.sk
Úterý Leden 4 15:40:02 CET 2005

Petr Vileta <stoupa na practisoft.cz> wrote:
> Abych se priznal, tak s tiskem na linuxu nemam vubec zadne zkusenosti, ale:
> Kdyz je tiskarna PCL5, tak jiste bude umet PCL3. Popis tohoto jazyka mam k
> dispozici a kdyz mi nekdo prozradi, jak v Perlu napsat driver tiskarny, tak

problem je v tom ze ghostscript generuje PCL5, ale ocividne PCL5 podla
tvrdenia vyrobcu je nieco ine lebo tlaciaren s PCL5 suborom z
ghostscriptu nic nerobi

podla mna ghostscript generuje aj PCL3 s vhodnym driverom, ale pri
pozerani sa na ten windowsovsky printfile vidim ze je to este zabalene v
PJL

> ho napisu :-) Neni pro me problem napsat ten program, jen nevim, jak donutit
> system (rad bych Linux i Wokna), aby muj program vzal jako driver tiskarny.
> Musi se tam neco nejak zahookovat, al to jedine nevim.

v linuxe v principe nie su drivery tlaciarni, tie su v ghostscripte, a ten uz
len vysledne data posiela (cez dalsie medzivrstvy) priamo na device
tlaciarne

mohol by som dostat nejaky vzorovy subor v PCL3? mozem ho odskusat ci
nahodou nefunguje

| Radovan Garabík http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |