Tlac cez Windows XP server

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Leden 4 14:40:21 CET 2005

> mam tlaciaren (Minolta DiAlta 251, bez postscript modulu). Problem je ze
> neviem aky device pouzit na ghostscript, podla www stranky vyrobcu
> tlaciaren je PCL5e, ale nech som skusal hocico co ponukol gs --help,
> tlaciaren subor iba mlcky zozrala. Ked na nu poslem subor co vznikol
> vo Windows so spravnym ovladacom (Print to file), tlac funguje.
Abych se priznal, tak s tiskem na linuxu nemam vubec zadne zkusenosti, ale:
Kdyz je tiskarna PCL5, tak jiste bude umet PCL3. Popis tohoto jazyka mam k
dispozici a kdyz mi nekdo prozradi, jak v Perlu napsat driver tiskarny, tak
ho napisu :-) Neni pro me problem napsat ten program, jen nevim, jak donutit
system (rad bych Linux i Wokna), aby muj program vzal jako driver tiskarny.
Musi se tam neco nejak zahookovat, al to jedine nevim.
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz