Zase problém s APIC

Antonín Kolísek antonin.kolisek na centrum.cz
Úterý Leden 4 16:04:03 CET 2005

Dne út 4. ledna 2005 15:44 Dejma napsal(a):

> Jak poznám, s jakými parametry jsem měl kompilované jadro od výrobce MDK a
> jak jsem to spáchal já?
>
> Chtěl bych nějaký texťák či něco podobného, porovnám dvě verze před a po a
> na řádku třeba 225 bude rozdíl v APIC ON ,a APIC OFF, to by mě uspokojilo,
> že jsem neudělal nějakou botu, čistý messages jsou sice fajn, jenom nevím,
> jestli jsem nevytloukl klín klínem.

pokum máte zdrojáky distribučního jádra a je uvnitř .config, pak mne napadá
tento postup:
- v nových zdrojácích provedete make mrproper
- nakopírujete tam .config
- make oldconfig
- make menuconfig (pokud chcete něco měnit)
- make bzImage&&make modules&&make modules install

--
Antonín Kolísek akolisek na linuxx.hyperlinx.cz
http://linuxx.hyperlinx.cz