Jak nahradit znak 0x0D za \n v halde souboru?

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Úterý Leden 4 16:46:20 CET 2005

	Což je pěkně na pytel, pokud přesměrujete výstup do souboru nebo
terminal tento příkaz neumí...:-)

BTW Já jsem měl pocit, že tato sparťánská metoda se opustila a spíše se
skutečně dělá v rámci terminálu skok na tom samém řádku na pozici 0 a výpis
celé hlášky (překreslení/přepsání)