Jak nahradit znak 0x0D za \n v halde souboru?

Jan Rábik rabik na tipsport.cz
Středa Leden 5 07:16:18 CET 2005

Zřejmě jste si nevšiml že jsem LOGICKY správně, ne že to tak musí být. A
je to z historických důvodů, zřejmě jste nikdy neviděl nic skutečně
předpotopního, jako počítač jehož jediným výstupem byl skutečně
dálnopis... Zřejmě vám nedošlo že ti lidé, kteří programovali dos pro PC
zřejmě dodržovali konvence na jaké byli zvyklí.

Nic to nemění na tom, že CR by mělo umožnit přepisovat řádky, LF zase
skákat o řádek níž (nemusíte vědět na kterém znaku předchozí řádka
končí, to se někdy hodí), ale je to prostě jinak s tím se nedá nic
dělat, znak pro Novou Řádku Od Kraje prostě není. :-)

JR