Jak nahradit znak 0x0D za \n v halde souboru?

Jan Rábik rabik na tipsport.cz
Středa Leden 5 09:02:21 CET 2005

Myslím že to už do téhle konference nepatří, zavzpomínali jsme si,
zřejmě vidíme jiný rozdíl mezi obsahem textového souboru a bufferu
grafické karty nebo tiskárny, co se týká ASCII
(http://www.multicentric.com/wapi/mctxwapi.dll/getObject?MID=FOLDOC&ObjID=501)
je nějaká definice včetně toho že unixy to používají jinak (wikipedie se
tváří trochu jinak), ale už to necháme být, ne?

JR