Linux a Bluetooth dongly

Miloš Bíba mbiba na mybox.cz
Středa Leden 5 14:17:25 CET 2005

Dobrý den, jsem pomerne zacatecnik v linuxu, takze bych prosim Vas
potreboval vedet, jaky si mam koupit bluetooth adapter aby sl nejak rozumne
jednoduše rozchodit v Mandrakovi 10.1 . Pod Windows mam dobře zkusenosti s
adaptery Gigabyte a velmi velmi spatne s MSI (do čtrnácti dni chciply
oba:-() Potrebuji se pomoci bluetooth s notebookem pripojit prostřednictvím
Nokie 6310i na internet, o nic jiného my prakticky nejde. Zkousel jsem SuSe
8.1 Live Eval a tam to oba adaptery bohužel najde jako unknown USB device,
coz mi stve a bojim se, ze to tak bude porad..

Nevite co si mam koupit a jak to potom rozchodit??? Nebo existuje nejaky BT
adapter co by to poznalo samo od sebe, jako wydle???

Dekuji moc za radu a omlouvám se jestli Vas takovýmto dotazem otravuji, leč
po celodenním hledání n internetu stále nevím, jak to vlastně je:-(