Linux a Bluetooth dongly

Martin Nuc martin na nuc.cz
Středa Leden 5 16:06:19 CET 2005

Miloš Bíba wrote:

>Dobrý den, jsem pomerne zacatecnik v linuxu, takze bych prosim Vas
>potreboval vedet, jaky si mam koupit bluetooth adapter aby sl nejak rozumne
>jednoduše rozchodit v Mandrakovi 10.1 . Pod Windows mam dobře zkusenosti s
>adaptery Gigabyte a velmi velmi spatne s MSI (do čtrnácti dni chciply
>oba:-() Potrebuji se pomoci bluetooth s notebookem pripojit prostřednictvím
>Nokie 6310i na internet, o nic jiného my prakticky nejde. Zkousel jsem SuSe
>8.1 Live Eval a tam to oba adaptery bohužel najde jako unknown USB device,
>coz mi stve a bojim se, ze to tak bude porad..

Vidite, ja mam s MSI celkem dobre zkusenosti jak ve win, tak v linuxu.
Ve freebsd jsem to jeste nezkousel. Nemel jsem potrebu nastavovat
pripojeni k internetu pres bluetooth, ale myslim, ze staci spojit COM
port a pppckem se pripojit (tak jsem se pripojil ve freebsd, ale ne pres
bluetooth (kabelem))..

Co se tyce podpory, tak existuje jakysi "driver" (toto neni
pravdepodobne spravne oznaceni, zas tak do toho nevidim), ktery
podporuje hodne usb dongles :) Homepage si nepamatuju, ale kdyz jsem si
vybiral MSI, tak jsem na to narazil na internetu. Jinak trochu nechapu
jak hledate, protoze jsem seznam podporovanych bluetooth usb adapteru
nasel snad hned na prvni strance googlu.

--- Martin Nuc