spamassassin a uceni co je SPAM a HAM

Mgr. Jaroslav Filip filip na mits.cz
Čtvrtek Leden 6 13:33:42 CET 2005

Zdravim vsechny!

Pouzivam jiz delsi dobu Spamassassin spolu qmailem a vpopmailem. Nyni
jsem se rozhodl, ze si vytvorim dve specialni adresy (ham na domena.cz a
spam na domena.cz), na ktere budu preposilat neoznacene spamy a oznacene
hamy. Jednou za cas na techto boxech pustim sa-learn. Ale narazil jsem
na jednu vec. Kdyz v klientovi u daneho mailu dam "Predat dal", tak se
bud zprava zmeni tak, ze se do predmetu vlozi Fw: a na zacatek kazdeho
radku se da znak >, nebo se puvodni zprava vlozi jako priloha. Je to
dano typem a nastavenim klienta. Tato zmena dost ovlivni uceni
spamassassinu. :o(

Napadlo me, ze by se to dalo vyresit ctenim posty pres IMAP a vytvorenim
  specialni slozky. Ale problem je v tom, ze vetsina zamestnancu si
postu cte pres POP3.

Muzete mi nekdo poradit, jak jste to resili? Podotykam, ze postovni
klienti bezi na windows.

Diky

J. Filip