spamassassin a uceni co je SPAM a HAM

Frantisek Kajan linux na zrak.sk
Čtvrtek Leden 6 14:31:24 CET 2005

> Pouzivam jiz delsi dobu Spamassassin spolu qmailem a vpopmailem. Nyni
> jsem se rozhodl, ze si vytvorim dve specialni adresy (ham na domena.cz a
> spam na domena.cz), na ktere budu preposilat neoznacene spamy a oznacene
> hamy. Jednou za cas na techto boxech pustim sa-learn. Ale narazil jsem
> na jednu vec. Kdyz v klientovi u daneho mailu dam "Predat dal", tak se
> bud zprava zmeni tak, ze se do predmetu vlozi Fw: a na zacatek kazdeho
> radku se da znak >, nebo se puvodni zprava vlozi jako priloha. Je to
> dano typem a nastavenim klienta. Tato zmena dost ovlivni uceni
> [...]
Skuste klienta Pegasus Mail fo Win32 (www.pmail.com) ten pri forwarde na
moznost preposlat spravu bez editovania...prijemcovi sa sprava zobrazi bez
Fw: a vyzera akoby prisla od povodneho odosielatela...ale v hlavicke
predsalen budu asi nejake zmeny oproti povodnej sprave.
Ale to asi nebude systemove riesenie, lebo menit vsetkym userom klienta (a
este k tomu takeho, ktory je v anglictine :( ...aj ked zase starsia verzia
je aj v cestine.

> Napadlo me, ze by se to dalo vyresit ctenim posty pres IMAP a vytvorenim
>   specialni slozky. Ale problem je v tom, ze vetsina zamestnancu si
> postu cte pres POP3.
Cez IMAP je to idealne :)

> Muzete mi nekdo poradit, jak jste to resili? Podotykam, ze postovni
> klienti bezi na windows.
No zatial iba cez IMAP, tiez ma to zaujima, ci sa to da urobit inak...

Vsetko dobre

Fero