Graficky Framework

Michal Čihař michal na cihar.com
Čtvrtek Leden 6 14:32:00 CET 2005

Zdravím

On Thu 6. 1. 2005 13:47, Magon wrote:
>     chystam se psat frontend pro jednu aplikaci co pisu(C++), a vaham co
> pouzit na napsani grafickeho rozhrani.
> Potrebuju aby to bylo zkompilovatelne jak pod Win tak pod Linuxem.
> Nasel jsem WxWindows, ale nikde jsem to moc nevidel a nevim jake to bude.
> Potreboval bych praktickou radu co si vybrat. Najit dane Frameworks
> nebude takoy problem, spis poradit v cem jsou daneho vyhody a nevyhody a
> prakticke zkusenosti s nima.
> Drive jsem se ucil ve WinAPI, ale to je jaksik neprenositelne pod Linux.
> Rad bych neco co by se stavbou tomu WinApi podobalo.

Nevím jak vypadá WinAPI (radši už jsem to zapomněl :-)), ale asi tomu nic moc
podobné nebude. Přenositelnost umožňují v současné době wxWidgets, Qt a Gtk.
Qt mají jinde než pod Linuxem komerční licenci, což byl můj hlavní argument
proti tomu. V době kdy jsem vybíral já na tom bylo Gtk pod Win celkem špatně,
možná už se to zlepšilo. Takže jediné co mi zůstalo bylo wxWidgets (dříve
wxWindows).

--
    Michal Čihař | http://cihar.com