Graficky Framework

Magon magon na dobaledova.net
Čtvrtek Leden 6 14:50:15 CET 2005

Michal Čihař wrote:

>Nevím jak vypadá WinAPI (radši už jsem to zapomněl :-)), ale asi tomu nic moc
>podobné nebude. Přenositelnost umožňují v současné době wxWidgets, Qt a Gtk.
>Qt mají jinde než pod Linuxem komerční licenci, což byl můj hlavní argument
>proti tomu. V době kdy jsem vybíral já na tom bylo Gtk pod Win celkem špatně,
>možná už se to zlepšilo. Takže jediné co mi zůstalo bylo wxWidgets (dříve
>wxWindows).

No ja jsem natrefil pred nejakou dobou prave na WxWidgets, ale vim ze
spousta veci pouziva Gt nebo Gtk, tak jsem nevedel jestli je to
wxWidgets vubec pouzitelne. Nejspis to s nim zkusim, snad to nejak pujde.
Asi nevite nekdo o nejem manualu k tomu v cestine ?
V anglictine asi bude zaroven u toho, tak doufam ze to pujde rychle
alespon zaklad se naucit.
Popripade nejaka studiini prirucka v anglictine nebo cestine asi nebude ze ?
Martin "Magon" Kupec