problem s prekladem jadra pro uml

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Čtvrtek Leden 6 15:42:01 CET 2005

> vim, ze minimalne o /usr/include/asm v navodu psali, jakozto o linku. U me
> to bohuzel nejsou symlinky, ale adresare. Co s tim? Pokud to ma nekam
> ukazovat, tak kam?

Pokud jsou to adresare, je vytvoril nejaky balik typu kernel-headers +-.
Ja to v RH resil tak, ze jsem je prejmenoval (nasledne smazal, ale to
zatim nedelejte, treba to budete chtit vratit zpet) a vytvoril symlinky
(pro vanilla jadro):
/usr/include/asm -> /usr/src/linux/include-i386
/usr/include/linux -> /usr/src/linux/include/linux
/usr/include/scsi -> /usr/src/linux/include/scsi

V /usr/src se mi osvedcilo mit adresare napr. linux-2.6.9 a pak jeden
symlink linux -> linux-2.6.9 . Pak na symlinky v /usr/include nemusite
sahat, pri zmene jadra jen predelate /usr/src/linux

La'd"a