problem s prekladem jadra pro uml

Michal Vojan mysutka na seznam.cz
Pátek Leden 7 11:11:25 CET 2005

> Pokud jsou to adresare, je vytvoril nejaky balik typu kernel-headers +-.
> Ja to v RH resil tak, ze jsem je prejmenoval (nasledne smazal, ale to
> zatim nedelejte, treba to budete chtit vratit zpet) a vytvoril symlinky
> (pro vanilla jadro):
> /usr/include/asm -> /usr/src/linux/include-i386
> /usr/include/linux -> /usr/src/linux/include/linux
> /usr/include/scsi -> /usr/src/linux/include/scsi
>
> V /usr/src se mi osvedcilo mit adresare napr. linux-2.6.9 a pak jeden
> symlink linux -> linux-2.6.9 . Pak na symlinky v /usr/include nemusite
> [...]

Tak jsem to tak vyzkousel a vysledek je stejny :(
Nejde mi prelozit ani jadro z distribuce, coz je zvlastni. Ano, delam se
systemem psi kusy, ale ne horsi nez doma, kde takove problemy nemam (tam
mam RH)
Nevite, jaky balik odpovida v suse tomu baliku kernel-headers? Na dist.CD to
nemuzu najit.

Michal