kopie hdd s linuxem na jiny hdd

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Pátek Leden 7 09:07:43 CET 2005

On Fri, 7 Jan 2005, Martin Pesler wrote:

> existuje nejaky sw, ktery nabootuje z diskety a prekopiruje cely obsh
> disku na druhy?
> je tam MDK 9.0.
>
> Zkousel jsem partition magic, ale ten najde oba disky, ale zkopirovat
> partitions na druhy disk vubec nenabizi.
>
> opravdu mi jde jen o to, at to cele prehrne na jiny disk
> a funguje to jak doted, pokud puvodni odstranim.

Jestli to chcete automatizovat, tak nevim, no jestli Vam to staci delat
rucne, tak prohledejte archiv (asi pomoci google) a najdete reseni, uz se
to tu resilo.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...