kopie hdd s linuxem na jiny hdd

Martin Pokorny konf na cronax.com
Sobota Leden 8 08:22:26 CET 2005

Martin Pesler napsal(a):

>ten je pro win, ne? uz jsem se na to nedavno dival a clone disk umi jen z
>pripojenych na pripojene.
>
>--  Martin Pesler

Pozor, musi byt verze 2003 !!! Novejsi verzi je zbytecne shanet, ma
"inovovanou" jen windows cast, ta DOSova je stale verze 2003. A starsi
verze pry neumi dost dobre Ext3. To "pry" uvadim jen proto, ze dle
agentury JPP jsou na starsich verzich problemy. Ja se s tim nesetkal,
zalohoval jsem i RaiseFS Ghostem 6. Jediny rozdil oproti verzi 2003 jsem
potrehl jen u Ext2/3 a to, ze Ext2/3 ted nativne podporuje a zalohuje
jen obsazene misto, kdezto predchozi verze zalohovaly i to prazdne, coz
je na prd. Jinak u ext2/3 by v2003 mela umet pri kopii i roztahnout
partitions.
M.