nfs ze Solarisu

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova na ff.cuni.cz
Pátek Leden 7 16:02:28 CET 2005

Dalibor Straka wrote:
> [...]

Přiznám se, že moc nevím, o čem je řeč. Jak se zkusí, jak funguje
portmap? A myslím, že nic jako rpc.mount na Solarisu není (asi se to
jmenuje nějak jinak).

> Taku je dobre si pres tcpdump -X host ivan01 and udp odchytit
> komunikaci. Da se z toho zjistit na ktere pakety server neodpovida a
> potrestat ho.

Mně je hlavně divné, proč mi to doma nefunguje, když v práci to mám taky
tak a jde to. Pro začátek jsem se tedy pustila do patchování toho
Solarisu, a když to ani potom nepůjde, zkusím ten tcpdump.

Zatím díky za rady.

Hanka