Midnight commander nemeni pracovni adresar

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Neděle Leden 9 14:00:56 CET 2005

> pokud ho pustim v konzoli z urciteho pracovniho adresare (napr. ~), a
prejdu v nem do nejake jine slozky, tak jsem byl zvykly, ze tato slozka
zustala po vypnuti mc jako pracovni adresar.
> Ovsem nyni se mi na novem systemu (SUSE 9.1, midnight commander 4.6.0) po
ukonceni vrati pracovni adresar na to puvodni ~, coz je ponekud neprijemne.
"Kdyz nemuzes preskociti, podlez" :-)
Sice to primo neresi vas problem, ale zkuste v mc kombinaci klaves Crtl+\ a
nadefinujte si tam adresare, ktere nejcasteji pouzivate. Me v RH7.3 sice
jeden adresar v mc zustaval, ale druhy se stejne vzdycky prepnul do $home
usera. Tak jsem to obesel takhle.
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz