Midnight commander nemeni pracovni adresar

Ondra ondra-phpbuilder na seznam.cz
Neděle Leden 9 14:24:41 CET 2005

No to opravdu problem moc neresi :).
Me se ten /usr/share/mc/bin/mc-wrapper.sh chova dost zvlastne.
Vypada takhle:

MC_PWD_FILE="${TMPDIR-/tmp}/mc-$USER/mc.pwd.$$"
/usr/bin/mc -P "$MC_PWD_FILE" "$@"
if test -r "$MC_PWD_FILE"; then
	MC_PWD="`cat $MC_PWD_FILE`"
	if test -n "$MC_PWD" && test -d "$MC_PWD"; then
		cd "$MC_PWD";
		pwd # to jsem pridal ja
	fi
	unset MC_PWD
fi
rm -f "$MC_PWD_FILE"
unset MC_PWD_FILE

Cely je hezky, ten soubor s pwd to vytvari, akorat kdyz se to ukonci, tak se to pwd proste vrati na to, z kteryho byl mc spustenej....
Nejhorsi na tom je, ze jak jsem na 7. radek pridal pwd, tak ono po ukonceni mc vypise ten pracovni adresar z mc! Takze to cd "$MC_PWD"; sice funguje, ale hned jak ten mc-wrapper.sh dobehne, tak se pwd vrati na to puvodni...
To asi nebude normalni, ze?