Slackware10,XOrg, fluxbox a ceske znaky v atermu/etermu

haaja konfera na haaja.org
Neděle Leden 9 16:13:48 CET 2005

Dobrý den, mám problém a už nevím kde hledat uplnou odpoveď.
Mám nadefinováno a nastaveno ve fluxboxu přepínání české a anglické
klávesnice
pomocí shiftů jak už zde bylo řečeno, české znaky po přepnutí ve
firefoxu, v OOo
a tak fungujou v pohodě, ale jakmile pustim aterm/eterm/xterm a přepnu
na českou
klávesnici tak jsem v koncích.....

Celkem bych potřeboval český znaky, konkrétně aby fungovali ve VIMu (při
psaní
emailů v muttu, nebo při psaní internetových stránek... Přeci jen nelze
psát bez háčku a čárek vše.)

Zobrazí mi to písmena:  "ýáíé" ale písmena s háčky v žádném případě.

Prosím čeho se mám chytnout abych to nastavil správně?