Slackware10,XOrg, fluxbox a ceske znaky v atermu/etermu

Neděle Leden 9 16:25:41 CET 2005

On Sun, Jan 09, 2005 at 04:13:48PM +0100, haaja wrote:
> Dobrý den, mám problém a už nevím kde hledat uplnou odpoveď.
> Mám nadefinováno a nastaveno ve fluxboxu přepínání české a anglické
> klávesnice
> pomocí shiftů jak už zde bylo řečeno, české znaky po přepnutí ve
> firefoxu, v OOo
> a tak fungujou v pohodě, ale jakmile pustim aterm/eterm/xterm a přepnu
> na českou
> klávesnici tak jsem v koncích.....
>
> Celkem bych potřeboval český znaky, konkrétně aby fungovali ve VIMu (při
> psaní
> [...]

Neviem ako v Slackware, ale skúste toto:

Ak máte vygenerované locale (predpokladám, že ano).
LC_ALL=czech xterm

A vyskúšajte v novom okne, či vám tie znaky fungujú. Ak áno. tak len
musíte nájsť, kam to napísať, aby vám to pri spúšťaní xtermu priamo
nastavovalo. Prípadne hneď pri prihlasovaní.