transparentne proxy v LAN a aj na serveri

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Neděle Leden 9 22:35:33 CET 2005

Roman Fordinal wrote:

>toto vsak nefunguje na localne poziadavky priamo toho stroja (192.168.5.1)
>to znamena, ze ked sa mi niekto prihlasi na Xserver na 192.168.5.1
>a pouziva browser, tak packety neprechadzaju pravidlom PREROUTING.
>vie mi niekto poradit ako mam zariadit aby mi toto fungovalo?

Nepouzil si google, lebo ten to zodpovedat vie. Treba pouzit napriklad
kombinaciu OUTPUT a owner matchu. Nie som si vsak 100% isty, ze lokalny
redirect funguje. Owner match mozes pouzit aj bez toho a pristup
obmedzit na uzivatela squid, potom si proxy lokalne treba nastavit
manualne, ale aspon sa to uz neda obist.

S pozdravom
Peter