Fetchmail: Dorucovani zprav z jedne schranky pro vice uzivatelu

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Leden 10 01:23:11 CET 2005

> Fajn, beriem. Ale ako dorucovat strojom na adsl, kde telekom sem-tam meni
> IP ? Jedine domenovym kosom. Za pevnu IP nechce zakaznik platit.
Otazka je, proc mit domenovy kos u IOL? ;-) Nevim jak u vas, ale v CR je to
placena sluzba. No a kdyz uvazim cenu domeny, cenu nejakeho PC s Celerem
800MHz, 128MB RAM, 8GB HDD a cenu za serverhousing, tak nevidim jediny
duvod, proc si neporidit vlastni domenu na vlastnim serveru s Linuxem, kde
si vsechno nastavite jak budete chtit. Dokonce muzete web, ftp a dalsi
provozovat kdekoliv (na pateri) a pouze mailovy server mit u sebe. Mela by
na to stacit i 128kbit linka, pokud to bude jen pro ten mail. Ja takovy
server mam v kuchyni pod stolem, linku 128kbit a hostuji tu 15 malo
navstevovanych domen a jeste jsem pres nej pripojen Woknama do netu. No a
pohoda. Load average je od 0.00 do 0.02.
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz