Fetchmail: Dorucovani zprav z jedne schranky pro vice uzivatelu

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Leden 10 01:57:50 CET 2005

On Mon, Jan 10, 2005 at 01:23:11AM +0100, Petr Vileta wrote:
> Otazka je, proc mit domenovy kos u IOL? ;-) Nevim jak u vas, ale v CR je to
> placena sluzba. No a kdyz uvazim cenu domeny, cenu nejakeho PC s Celerem
> 800MHz, 128MB RAM, 8GB HDD a cenu za serverhousing, tak nevidim jediny
> duvod, proc si neporidit vlastni domenu na vlastnim serveru s Linuxem, kde
Stabilita? Ten cas, ktery me bude stat udrzba? Cas je fakt nejhorsi,
musim s kazdym novym exploitem makat a upgradovat. Resit problemy.
Todle vsechno, kdybych se tim ne(pri)zivil a nebavilo me to, tak
je to _problem_.

Ano, to je takove hezke hrani si.

-- Dalibor Straka