Fetchmail: Dorucovani zprav z jedne schranky pro vice uzivatelu

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Pondělí Leden 10 12:06:56 CET 2005

Tomáš Krbec wrote:

> jak jsem psal výše, po několikadenním souboji s iol.cz mi opět chodí toto:
>
> envelope 'Original-recipient:' qvirtual 'rfc822;'

Tak to jste jedna z tech dvou domen, ktere nechodi pres antivirovy
system. Ostatnim to fungovat nebude, protoze parametr
'Original-recipient' nastavuje az koncova MTA - tudiz se po ceste
prepisovat neda. Budu se to snazit do tohoto stavu dotlacit, ale prave
ted je mozno tridit pouze podle 'X-Original-To'. Pripadne pokud umite
vyzobnout ORCPT z Received: ....

  by mta-in2.iol.cz (Internet on Line ESMTP Server)
  with SMTP id <0IA200N8U5IE3O na mta-in2.iol.cz> for pupu04+antivir na iol.cz
  (ORCPT huhu na pupu.cz); Sun, 09 Jan 2005 17:23:28 +0100 (MET)

Pavel Urban (pavel.urban na ct.cz)
IOL system disaster
Internet OnLine, www.iol.cz (owned by Czech Telecom, www.ct.cz)
    Vegetables should not operate electronic equipment.
           Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/