Fetchmail: Dorucovani zprav z jedne schranky pro vice uzivatelu

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Pondělí Leden 10 12:52:49 CET 2005

> Tak to jste jedna z tech dvou domen, ktere nechodi pres antivirovy
> system. Ostatnim to fungovat nebude, protoze parametr
> 'Original-recipient' nastavuje az koncova MTA - tudiz se po ceste
> prepisovat neda. Budu se to snazit do tohoto stavu dotlacit, ale prave
> ted je mozno tridit pouze podle 'X-Original-To'. Pripadne pokud umite
> vyzobnout ORCPT z Received: ....

Aha,
<JEDOVATA SLINA>
takže, jak mi minulý týden sliboval jeden Váš kolega postmaster, až se
to pořádně rozchodí, tak mi dá vědět, podle čeho mohu třídit poštu,
když to podle ORCPT fetchmail neumí a zapne to zpátky přes
antivir/spam
</JEDOVATA SLINA>
Abych zase nebyl jediný, kdo to má nějak jinak a až se v budoucnu bude
zase něco řešit, aby se všichni nedivili, proč je to jinak.

--
S pozdravem
Tomáš Krbec