cp vs. dump/restore (was: kopie hdd s linuxem na jiny hdd)

Pondělí Leden 10 13:29:02 CET 2005

Dan Ohnesorg <Dan na feld.cvut.cz> wrote:
> Samozrejme ze to funguje, ale systemove spravne je pouzivat dvojici
> prikazu dump a restore, protoze cp vidi jen bezna uznixova prava, ale
> nevidi rozsirene atributy daneho souboroveho systemu a nebo "derave
> soubory", takze potevcialne spotrebuje na cilovem disku vice mista nez
> na zdrojovem.

cp ma na to option --sparse (man cp).

dump a restore su podla mna skvele veci, len sa obavam ze nie su 100%
kompatibilne medzi roznymi filesystemami...

Moze niekto poskytnut viac informacii?

(neprosim si informacie o tom ze dump/restore su na nic, tie som uz
pocul/cital).
WinError #99999: Out of error messages.