cp vs. dump/restore (was: kopie hdd s linuxem na jiny hdd)

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pondělí Leden 10 13:45:57 CET 2005

	Možná pouze HINT, ale nová jádra z RHEL mají zapnutelnou (pravda, na
systémech, kde jsem to zkoušel se kernel nakonec stejně nevybuildil:->, tak
nevím, nakolik jsou ty patche skutečně kvalitní) volbu pro DUMP systému... -
souvisí-li to s FS nebo jiným "dupmem" systému (co třeba hibernace?)) nevím,
protože ten patch o tom nic neříká a do HELPu nikdo nic nedoplnil...:-( (a
já to zatím nehledal)