Fetchmail: Dorucovani zprav z jedne schranky pro vice uzivatelu

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Pondělí Leden 10 13:07:49 CET 2005

Tomáš Krbec wrote:

> Aha,
> <JEDOVATA SLINA>
> takže, jak mi minulý týden sliboval jeden Váš kolega postmaster, až se
> to pořádně rozchodí, tak mi dá vědět, podle čeho mohu třídit poštu,
> když to podle ORCPT fetchmail neumí a zapne to zpátky přes
> antivir/spam
> </JEDOVATA SLINA>
> Abych zase nebyl jediný, kdo to má nějak jinak a až se v budoucnu bude
> zase něco řešit, aby se všichni nedivili, proč je to jinak.

To je prave to - az se to poradne rozchodi. Ja popisuju soucasny stav,
ktery (jak alespon doufam) neni konecny. Takhle to funguje, ale moc se
mi to nelibi. Vedet Vam urcite dame, ale pocitam, ze byste take nebyl
rad, kdybyste menil konfiguraci kazdy den - takze to odlozime, az
prohlasime stav za konecny.

Pavel Urban (pavel.urban na ct.cz)
IOL system disaster
Internet OnLine, www.iol.cz (owned by Czech Telecom, www.ct.cz)
    Vegetables should not operate electronic equipment.
           Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/