Fetchmail: Dorucovani zprav z jedne schranky pro vice uzivatelu

konference na ace-comp.cz konference na ace-comp.cz
Pondělí Leden 10 16:21:02 CET 2005

Tak se mi to porad nedari. Ale jsem jiz o krok dal.
Stahuje se mi posta fetchmailem, ale netridi / vse dostane root :-(

Muj fetchmailrc, ktery poustim pod rootem prikazem fetchmail:

poll pop3.iol.cz
     proto pop3
     envelope "Original-recipient:" qvirtual "rfc822;"
     user "login"
     pass "heslo"
     keep
     is *

Podle teto radky v hlavicce to chci tridit:

Na mem serveru je uzivatel jmeno, kteremu by mela posta prijit, ale
dostane ji root :-(

Nevite, jak to tam mam zapsat?
Take jsem nepochopil vyznam localdomains (nekdo mi to radil v konferenci
ale nevim, jak to pouzit)?

Dekuji.
Frantisek Cerny