Fetchmail: Dorucovani zprav z jedne schranky pro vice uzivatelu

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Pondělí Leden 10 16:36:43 CET 2005

zapněte si ve fetchmailu podrobné logování

fetchmail -v -v --logfile log.log -f fetchmailrc

soubor log.log musí existovat, fetchmail si ho sám nevyrobí (it's not
bug, it's feature)

můj fetchmailrc fční pro iol.cz a doménový koš s tím, že v hlavičce
original-recipient je uložen skutečný adresát je:

defaults
protocol pop3
smtphost ip_adresa_serveru_kam_to_preposilam
smtpaddress domena.cz
poll pop3.iol.cz protocol POP3 aka domena.cz no dns envelope
'Original-recipient:' qvirtual 'rfc822;'
user "user_name" there with pass desne_tajne_heslo_znaky_a_pismena is * here;

--
S pozdravem
Tomáš Krbec