cp vs. dump/restore (was: kopie hdd s linuxem na jiny hdd)

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Úterý Leden 11 09:06:31 CET 2005

Hmm... Je to v sekci blokobá zařízení a název te option je Disk dump support
(kompilovatelné jako modul) - CONFIG_DISKDUMP, to mi jako dump core po síti
zrovna nepřipadá... (ale k čemu to slouží přesto nevím, páč přídavky do
jádra od RedHatu mají vesměs popis "There is no help available for this
kernel option." grrrr...)