Ako obnovit zmazany subor na ext3, do ktoreho sa este zapisuje a cita

Úterý Leden 11 16:06:29 CET 2005

Zdravim.

Vsetko postatne som uz napisal do Subject.

Nejakym nedopatrenim sa mi (niekedy v novembri minuleho roku) podarilo
zmazat subor, ktory vytvara prikaz 'cat /dev/ttyS0 >>/root/subor'. Ten
subor este existuje na disku pretoze ho pre kontrolu cita prikaz
'tail -f /root/subor >/dev/tty12' a zapisuje na konzolu. Tam mi este
stale pribudaju udaje.

Ako sa dostat k tomu suboru a obnovit ho. 'mc' nic nenasiel.

Uz ked som sa rozpisal a prisiel som na riesenie, tak ho aspon poskytnem
ostatnym.

# ps -ef | grep cat
root      1027     1  0  2004 ?        00:00:00 cat /dev/ttyS0
# ls -l /proc/1027/fd/
total 0
lr-x------  1 root root 64 Jan 11 15:59 0 -> /dev/null
l-wx------  1 root root 64 Jan 11 15:59 1 -> /root/PHONE/telefon.dat~ (deleted)