BIND - vlozeni existujiciho zone souboru do noveho

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Středa Leden 12 08:46:29 CET 2005

	Pánové, zamyslete se nad tím, co chtěl řešitel a co navrhujete.
Samozřejmě, že dynamický update zóny mezi BINDem a DHCPd existuje a dokonce
to kupodivu prakticky používám. Bohužel pokud si zodpovíte otázku, kde a jak
se změna projeví zjistíte, že to není to místo, které potřebuje řešitel...

Takže ano, BIND <-> DHCP dynamický update spolehlivě funguje, bohužel
projeví se ve špatné zóně (neb BIND v tomto případě něcojako include
neřeší), případně jen v paměti/dočasných souborech...