BIND - vlozeni existujiciho zone souboru do noveho

Zdenek Prchal prchal na vtdata.cz
Úterý Leden 11 20:18:50 CET 2005

> 	Na urovni komunikace a dynamickeho updatovani DHCP vs. Bind nevim,
> nicmene co se vykaslat na toto propojeni a aktualizovat zonu "rucne" při
> zmene na DHCP? Mam za to, ze DHCP ma na tyto akce hooky, kdy lze
> skriptovat
> => doplnite do sprave lokace (na 1 místo) zmenu, zmenite seriova cisla v
> souborech, na které odkazujete via named.conf a nechate BIND
> natahnout znovu
> zony.

Hm - myslim, ze BIND a DHCP maji pro tyto ucely jeste lepsi interface:
zaznamy zony lze aktualizovat (pokud to povolite via allow-update
v named.conf) primo. A mam pocit, ze jsem nekde v dokumentaci k DHCP
videl, jak to takhle s BINDem zprovoznit ...

	Zdenek Prchal