samsung 80/32 GB x DMA :(

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Středa Leden 12 12:53:27 CET 2005

On Wed, Jan 12, 2005 at 11:41:49AM +0100, Tomáš Němec wrote:

> 	Proč tady píšete takové nesmysly o omezení velikosti, nebo to příště
> formulujte lépe (správně). Omezení velikosti se týká chipsetu, a nemá s
> diskem nic společného, a jestli má disk ATA 100. Kdyby jste si udělal
> čas tak třeba tady -
>             http://www.memoiren-der-deutschen-mark.de/c636.htm

Pokud ATA100 disk > 137GB date na desku s ATA66, pak na hranici
narazite, coz jsem i napsal.

> Tak zjistíte že disk podporuje  Ultra ATA/133 a je to tedy ATA-7  , snad
> vám tyto specifikace něco říkají.

V zaslanem vypisu to koncilo udma2 a dal nic nebylo.

> 	Osobně na všech PC co se starám není nutné zapínat podporu DMA ručo, v
> MDK mi to nabíhá auto. Ale podporu za pomoci  -c1  nebo -c3  musím zadat
> při spouštění.

Vy jste tvrdil, ze DMA se zapina pomoci -c, tak se nezlobte, ze jsem vas
opravil. Mel byste radit alespon spravne.

> Tímhle jste mne rozbil.?!  Starý?  Já ho mám podle záručáku  14 měsíců
> v jednom PC, protože pouze Samsungy  a Maxtory  podporují UltraATA/133

Orientoval jsem se podle vypisu hdparm, ktery byl zaslan.

> P.S. Doporučuji koupit nebo pouze přečíst tuto knihu o hardware -
> 		http://www.knihy.cpress.cz/pocitac/Book.asp?ID=700

Staci chodit na stredni skolu (alespon u nas).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz